0

لاغری شکم با سشوار

لاغری شکم با سشوار
بازدید 4515

لاغری شکم با سشوار یکی از راه های مورد استفاده برای لاغری شکم  است .که هدف آن قرار دادن سشواردر نواحی خاصی از شکم و معده است. با روش حرکت دایره ای، به مدت۱۰ دقیقه در روز، ناحیه مورد نظر را با سشوار روی حرارت ملایم ماساژ دهید. این کار جریان خون را افزایش می دهد و به دفع سموم از بدن کمک می کند که همچنین می تواند به بهبود نفخ نیز کمک کند.ظاهراً این کار باعث ایجاد عرق می شود تا از شر مایعات غیر ضروری بدن خلاص شوید.

استفاده از روش  لاغری با سشوار در واقع یک تکنیک عجیب و در حین حال دم دست ترین روش برای لاغری شکم  است. گرمای سشوار می تواند به کمک تجزیه سلول های چربی و کاهش حجم سلول چربی  کمک کند و باعث شود شکم صاف تری داشته باشید. البته، لاغری شکم با سشوار یک شبه معجزه نمیکند و نیاز به مقداری  صبر و مداومت در کار دارد.

روش استفاده از سشوار برای لاغری شکم

لاغری با سشوار شامل روش هایی است که لازم است رعایت شود تا بهترین نتیجه مطلوب بدست بیاید که در زیر به روش های روش استفاده از سشوار برای لاغری شکم اشاره میکنیم.

1)آماده کردن فضای محیط

بایستی دمای محیط در حد نرمال باشد و سعی کنید اگر اتاق یا فضای محیط گرم است دما را به تعادل برسانید

2) محافظت از پوست ناحیه شکم

برای استفاده از سشوار جهت اینکه به پوست شکم اسیب کمتری برسد از کرم و لوسیون های محافظت از گرما استفاده کنید.

3) نحوه استفاده از سشوار

سشوار خود را روشن کرده و روی حرارت ملایم ​​قرار دهید. سشوار را تقریباً15 الی 20 سانتی متر از شکم خود فاصله دهید و به آرامی با حرکات دایره ای حرکت دهید و تا جایی کل ناحیه را بپوشانید. این کار را به مدت 5-10 دقیقه در روز انجام دهید و اطمینان حاصل کنید که گرما به طور مساوی توزیع می شود.  معرفی قوی ترین چربی سوز شکم و پهلو نیز برای شما مفید است.

 

7250 1 - لاغری شکم با سشوار

نکته مهم در لاغری با سشوار

سعی کنید از این روش در کنار ورزش های لاغری متناسب با شکم و اینکه تغذیه مناسب جهت لاغری شکم استفاده کنید تا بهترین نتیجه رو بگیرید. لاغری شکم با سشوار یک روش غیر متعارف است که ممکن است از طریق استفاده از  روش رساندن گرما مزایایی را ارائه دهد اما  این روش یک روش کوتاه مدت است. با این حال، ضروری است با یک متخصص تغذیه و استفاده از ورزش های متناسب با لاغری شکم در کنار لاغری با سشوار استفاده کنید.

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × پنج =