0

لاغری با وازلین معجزه تبلیغاتی شگفت انگیز

لاغری با وازلین
بازدید 791

لاغری با وازلین یکی از موضوعات داغ است که توسط اغلب افراد در فضای مجازی تبلیغ می شود که بهتر است در زمینه این موضوع بحث و بررسی انجام شود.

بررسی لاغری با وازلین، جزء پرسش های رایج علاقه مندان به داشتن شکمی صاف و بدون چربی است. اغلب افراد می خواهند از شر چربی های مقاوم شکم یک شبه خلاص شوند. از دست دادن چربی ها در ناحیه شکم در اکثر اوقات یک کار دشوار و وقت گیر است که نیاز به رژیم غذایی یا ورزش های منظم دارد. این روزها شایعاتی مبنی بر لاغری شکم و پهلو با وازلین به گوش میرسد که ساده تر از رژیم های سخت غذایی است. این اعتقاد وجود دارد که بکارگیری وازلین باعث رفع چربی های شکم می شود. در این متن تصمیم داریم این موضوع را به صورت کامل مورد بررسی قرار دهیم.

لاغری شکم با وازلین

لاغری با وازلین این روزها توسط برخی یوتیوبرها و سایت ها تبلیغ می شود. بدون شک وازلین محصولی شگفت انگیز برای رطوبت رسانی به پوست شما در فصل های سرد سال است؛ اما در زمینه لاغری با این محصول جای بحث وجود دارد. برخی از فعالان تناسب اندام وازلین را با زنجبیل، ویکس یا لیمو مخلوط کرده و آن را به ناحیه شکم می زنند، سپس قسمت مورد نظر را با پلاستیک مخصوص گرم نگه میدارند.

در مرحله بعدی سایز شکم را اندازه گیری کرده و نتایج لاغری شکم و پهلو را با وازلین اعلام می کنند. اگر شما هم در مورد این موضوع کنجکاو شده اید یا از شنیدن این ترفند هیجان زده هستید، میتوانید یکبار آن را امتحان کنید و این موضوع را به صورت عملی بررسی نماید.

word image 2157 1 - لاغری با وازلین معجزه تبلیغاتی شگفت انگیز

بررسی لاغری شکم و پهلو با وازلین

وازلین و کرم های مشابه فقط برای مرطوب کردن پوست کاربرد دارند و لاغری با وازلین تنها یک افسانه است. این کرم و هر محصولی که با این عنوان برای رفع چربی های بدن به شما معرفی می شود، شایعه ای بیش نیست و هیچ تاثیری بر کاهش چربی یا وزن ندارد. لاغر نشان دادن شکم پس از انجام این ترفند در تبلیغات، تنها مربوط به از دست دادن آب است نه چربی، که بر اثر تعریق رخ می دهد و خیلی زود به حالت قبل بر می گردد. بکارگیری وازلین یا شیوه هایی مانند کشیدن پلاستیک روی ناحیه مورد نظر و ایجاد محیطی گرم برای تعریق، ممکن است، ظاهرا موثر به نظر بیاید اما از نظر علمی به هیچ وجه تایید نمی شود.

افزایش گرما یا تعریق با بکارگیری وازلین چربی های سرسخت را از بین می برد؟

لاغری با وازلین و عرق کردن مفهومی متفاوت با چربی سوزی است. برخی افراد بیشتر از سایرین عرق می کنند؛ اما به هیچ وجه، چربی از دست نمی دهند. عرق کردن بدن جریانی کاملا معمولی است که به بدن کمک می کند تا خنک شود. اگر دقت کرده باشید در فصل های گرم مانند تابستان بیشتر عرق می کنید؛ ولی این به معنی چربی سوزی نیست. در صورتی که بیشتر عرق کنید، باید آب بیشتری مصرف کرده تا از بی آبی بدن و خشکی پوست پیشگیری نماید.

 

word image 2157 2 - لاغری با وازلین معجزه تبلیغاتی شگفت انگیز

 

آیا لاغری شکم با وازلین امکان پذیر است؟

لاغری با وازلین و بکارگیری ترفندهایی مانند کشیدن سلفون یا پلاستیک اطراف شکم، به چربی سوزی کمکی نمی کند. این ایده شاید یک روش آسان برای از دست دادن سایز شکم برای یک مهمانی عصرانه باشد؛ اما عملا راهکاری مناسب و همیشگی برای لاغر شدن نیست. این ترفند در کاهش وزن موثر نیست و به شما شکمی صاف و فاقد چربی هدیه نمی دهد. پوست بدن حاوی سه لایه منحصر به فرد است که هر لایه نقش و کارکرد خاصی دارد. بعد از اینکه آخرین لایه پوست زیر آن چربی قرار گرفت، می توانید با نیشگون گرفتن ناحیه مورد نظر، آن را احساس کنید. چربی دیگری مختصِ پیرامون اندام های داخلی بدن مثل معده است که از آن با نام چربی احشایی یاد می شود.

به طور طبیعی، همه ما از بدو تولد حامل نوعی چربی هستیم، اما به دلیل سبک زندگی نادرست و عادات غذایی نامناسب، تعداد سلول های چربی را افزایش می دهیم. برای لاغر شدن و داشتن اندام ایده آل باید چربی ها را هدف قرار دهید تا چربی شکم از بین برود. بکارگیری وازلین برای لاغری شکم، تنها برای از دست دادن آب بدن، موثر است.

 

برای از بین بردن چربی شکم به جای استفاده از وازلین چه کارهایی انجام دهیم؟

به جای اینکه لاغری با وازلین را امتحان کنید و آب بدن را از دست دهید که به سرعت قابل بازگشت است، راهکارهای علمی را امتحان کنید. بهتر است به جای اتلاف وقت برای ترفندهای آسان، سبک زندگی سالم را گزینش نمایید. مطمئنا ظرف 5 تا 6 هفته با انتخاب سبک زندگی درست و تمرینات ورزشی منظم، اندامِ مناسبی خواهید داشت.

  1. تمرینات یوگا مخصوص شکم به شما در داشتن عضلات مقاوم و شکمی تخت یاری می رساند.
  2. از جمله تمرین های یوگای اثر بخش برای شکم می توان به sun salutation، حرکت کبرا‌(cobra pose) و تاد آسانا(Tadh asanas) اشاره کرد.
  3. انجام تمرینات تنفسی پرانایاما یا تنفس مهار شده یوگا به از بین بردن چربی شکم، ارتقای تنفس، پیشگیری از استرس، افزایش آرامش و بهبود تمرکز کمک می کند.
  4. تمریناتی مانند جک های پرش، اسکات، پلانک و غیره به بهبود استقامت، رفع چربی و سفت شدن عضلات شکم یاری می رساند.
  5. روزانه 30 تا 150 دقیقه از زمان را به انجام تمرینات ورزشی اختصاص دهید.
  6. تمریناتی کاردیو مانند دویدن و پیاده روی را در کنار تمرینات قبلی در برنامه ورزشی تان بگنجانید.
  7. اجتناب از مصرف غذاهای ناسالم مثل فست فودها، شیرینی ها و محصولات آماده با مواد نگهدارنده به بهبود سلامتی و جلوگیری از بالا رفتن وزن کمک می کند.
  8. تغذیه صحیح، مصرف میوه، سبزیجات، غلات، منابع پروتئینی مثل، ماهی، مرغ، حبوبات و میوه های خشک در حد متعادل را ترجیح دهید.
  9. اسموتی های مخصوص برای کاهش وزن را در برنامه غذایی تان قرار دهید. در ترکیب و تهیه آنها از میوه ها و سبزیجات تازه و محصولات لبنی با چربی کم استفاده کنید.
  10. سعی کنید از شرایط استرس زا دوری کنید و در ساعت مشخص بخوابید.

 

word image 2157 4 - لاغری با وازلین معجزه تبلیغاتی شگفت انگیز

 

نتیجه گیری

لاغری با وازلین یکی از شایعات رایج در فضای مجازی است که ذهن افراد زیادی را به خود مشغول می کند. بکارگیری وازلین برای رفع چربی شکم و بستن ناحیه مورد نظر با پلاستیک های مخصوص، به هیچ وجه پایه و اساس علمی ندارد. وازلین تنها به عنوان مرطوب کننده دست و پا برای فصل های سرد است که از خشکی پیشگیری می کند. روش های علمی برای لاغری شامل، انجام تمرینات ورزشی یوگا و کاردیو به صورت منظم، مصرف غذاهای سالم و اسموتی ها، دوری از استرس و خواب کافی است.

 

نظرات کاربران

  •  چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  •  چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 1 =